090304

Idag är det exakt 4 månader kvar tills jag och snutten åker till Turkiet och unnar oss! (: Dessutom fyller Alex mamma år den dagen kom vi på så antagligen blir det kalas då också, ojojoj! Just nu har jag ångest för den varma oboyen jag drack imorse för jag var bestämd igårkväll att idag skulle min vecka fortsätta med nyttiga mål fram till lördag, men frestelsen tog över. Fast jag får hoppas att jag simmar bort det idag när jag ska till simhallen med Karro :) Min mamma sa igår att hon skulle fixa ett simkort (10ggr) åt mig idag när hon ändå var ute och åkte så det är lite skönt, Karro köpte ett sist så jag får väl också göra så ;)

På tal om något helt annat fast kanske inte så oväntat. Jag är så grymt sugen på att shoppa! Har sett maaassor utav kläder jag vill ha, mest klänningar faktiskt. Jag vill ha en hel Sommargarderob att ha till sommaren både i Sverige och Turkiet. Tankarna som kommer och går när jag får syn på klänning efter klänning är "Åh tänk den till en tränad och solbrun kropp och solblonderat hår" Haha! Jag har inga pengar till alla dessa egentligen så nu skulle sitta fint om man fick ett besked om att man har en vinst på några tusenlappar!

Nu ska jag fresta mig själv ännu mer genom att lägga upp bilder här på några skönheter!
 

  

 

             

<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh jag älskar stylebystars dom har så himla fina klännigar. Jag har den röda och den vita med röd/rosa/svarta ränder. Vilken fin design du har fixat på din blogg förresten Sarah. Hoppas allt är bra med dig. pussokram

2009-03-04 @ 14:58:51
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Få Twlight skådisarna till Stockholm på någon slags promotion inför uppföljaren "New Moon" genom att skriva på en namnlista, och sprida den vidare? http://www.petitionspot.com/petitions/twilightcasttosweden

2009-03-04 @ 21:14:20
URL: http://rimh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0