090305



Eller ja, nu när jag skriver så är det den 6:e men inlägget handlar om gårdagen så det får bli såhär. Vi firade iaf månadsdag igår, 1 år och 5 månader har bara gått så fruktansvärt fort så jag blir lite rädd, men jag är så lycklig! Efter en dag av teori-plugg så åkte vi en sväng in till stan och åt middag och efterrätt på café Diva :) Det var riktigt mysigt för det var förvånansvärt lite folk. För ett tagsen misstänkte jag att jag är laktosintolerant, inte extrem men till en viss del och på cafeét blev mina misstankar ännu större. Jag har stora problem med min mage, så fort jag äter minsta lilla grej så sväller min mage upp som en ballong, det kanske är inbillning till en viss procent va, men det är inte bara jag som märker det. Jag mår så himla dåligt av det och tappar humöret för allting, känner mig inte snygg nånstans när magen blir sån, usch! Har iaf börjat dricka laktosfri mjölk och då känns det bättre, men till kladdkakan igår bad Alex om en liiten klick grädde men den blev ju inte så liten som ni kanske ser. Jag har aldrig varit särskilt förtjust i grädde men igår när jag tog typ 1/3 av den klicken så mådde jag illa, fick lite ont i magen och den svällde upp som en ja... ballong! Blir galen på min mage, varför jag?

Efteråt gick vi upp en snabbis till Gina och så hittade vi mina söta vita örhängen jag har hemma, det är mitt andra par men nu har dom denna gången tappat "skalet" som är på som har den här gräddvita färgen med lite glans i, det lossna så nu är dom kritvita, alltså inte alls snygga. Älsklingen var en ängel och sa genast att han ville köpa nya åt mig, jag känner mig alltid jättedum när folk bjuder på saker men som Alex alltid säger "Nu är det jag som erbjuder mig, det är inte du som frågar om jag kan köpa dom till dig" så jag får lita på honom att det är så^^

När vi kom hem frågade Alex mamma om någon av oss kunde dammsuga Alex rum så jag erbjöd mig, efter det tog vi tre lite kvällsmat och hade det mysigt :) Sen tog jag även disken och sen blev det lite tv och nanatime.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du kollat så det inte är gluten du är allergisk mot? För om man är det så kan magen svullna upp sådär också. Tycker synd om dig iaf hoppas du hittar orsaken så det blir bättre. kram

2009-03-06 @ 12:16:51
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Absolut ingen fara det är bara roligt med kommentarer, eller hur? :) Best friends forever betyder det typ :) ju usch sura jävla kärringar som borde ha ett jobb där dom inte tvingas prata med människor. Man tröttnar ju helt när man som 19år ska bemöta sjukvården själv för kanske första gången utan föräldrar. pussokram

2009-03-06 @ 14:36:57
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0