090309

Hej alla glada!

Jag vaknade inte upp sådär glad imorse för jag tror filmen med mormor satte fart på min drömvärld inatt. Jag drömde först att det hände något med morfar så ambulansen kom, sen bara en liten stund senare så föll mormor ner på golvet och fick hjärtattack typ, jättehemskt! Kommer ihåg att jag grät tills jag inte längre kunde få någon luft och det var ingen som tröstade mig heller, alla gick omkring efter att ambulansen hade åkt som om inget hade hänt, bara lite småchockade. Fick bara några kommentarer som "men gumman då.." Fick inte heller veta om mormor eller morfar överlevde eller vad det var som hände, läskigt!  :( Blev inte heller bättre när jag vaknade då jag och Alex hade ett litet måndagsbråk, men det löste sig sen.

Jag sitter och längtar efter sommaren, jag. Våra Turkiet bijetter börjar bli dammiga och vill användas Nu! Fast det är himla fint väder idag dock, ska nog kanske ta en promenad senare så jag får lite motion idag. Men får jag inte sommaren nu så får jag väl som vanligt kolla på kläder som jag vill ha Till sommaren :)



Underbara klänningar från Gina! Har tillgodokvitto+presentkort på samanlagt 227 kr på Gina så..
199+299 = 498 kr
498-227 = 271 kr som jag behöver lägga ut själv. Hm.. jag undrar om min mamma och plånboken tycker det är värt det eller tycker som jag, SÅKLART ATT DET ÄR!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jättesöta klänningar! :)

2009-03-09 @ 14:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0