090310

Hej bloggen!

Blev ingen datatid igårkväll, vi kom hem strax efter åtta och vi var grymt trötta så vi låg i sängen och kollade lite film istället. Vi åkte iaf till Herrljunga en stund och det var mysigt, ett riktigt fint radhus hade dom köpt iaf måste jag säga. Idag är jag slö men samtidigt väldigt rastlös och det beror nog på att jag inte har rört mig på 1 vecka nu. Min kropp skriker efter träning och att få svettas lite, jag och Karro simmade ju inte igår så jag hoppas verkligen att vi gör det imorgon, om hon är frisk vill säga, annars funderar jag på att åka in till stan och simma själv för jag får panik av att sitta stilla.

Fick även ett samtal från Linda i söndags och hon bad mig vara vikarie tisdag nästa vecka och eftersom jag frågade henne för ett tagsen om man fick vara med och träna på en av hennes lektioner så frågade hon om jag ville vara med nu på torsdag, så det ska jag göra. Då blir det danstreornas lektion mellan 12-14.30 Yai, ska bli askul och framförallt skönt! Nu ska jag gå ner och ta ett glas uppfriskande juice och sätta mig framför tv:n lite, ses senare!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0