090314

Hej allihopa, mår ni bra? Det gör iaf jag, fast jag är så himla trött. Teamträffen igår med jobbet var skitkul! Vi pratade, dom lärde oss instruktör-dansen som vi lärare ska visa upp på showen, sen fick man duscha lite om man ville och sen bjöd dom på urgod mat som är en av mina favoriter, pastasallad med kyckling och grovt baguettebröd, mums fillibabba! Sen var det bara att ta emot lite papper och åka hem.

Väl hemma fick jag bokstavligt talat Hoppa in i duschen, lägga på lite nytt smink och ta på mig för att möta Sara & Jonna i stan. Det blev typ 2 timmar inne på Surf n´ Turf och det var ett riktigt mysigt ställe, mer som en bar än disco liksom, dit ska jag igen! Det blev iaf jag, Sara, Jonna, Alex, Anders och Palle som blev sittandes där med mycket tjat, goa skratt och för mig blev det en öl med lime. Trodde först jag beställde en cider men den kunde jag ju inte byta direkt, men den var helt okej ändå faktiskt! Jag hade bestämt en tid till mig själv när jag skulle bege mig hemåt och det var elva, halv tolv men blev sittandes där till stängningsdags som var kl 12. Jag och Alex tog en promenad hem och tyvärr så somnade inte jag förräns efter klockan 2.

Så snacka om jag var trött imorse!!! Halv åtta ringer klockan för då var det upp och äta frukost och göra mig iordning. Men idag fick jag sällskap på tåget till jobbet av min prins (: Han gick en runda på Allum medans jag hade mina små barn och ja, det var idag jag skulle bli filmad och det gick bra faktiskt, dom var lite springiga men man kan som Erika sa inte styra barn i den åldern, inte ens deras föräldrar, men hon sa att jag skötte allting kanon och att hon skulle säga det till kontoret.

När vi kom hem lagade vi lite mat, sen tog vi ner täckena och la oss i soffan och somnade som 2 stockar, han sov väl den största delen av tiden medans jag slumrade till och fick telefonsamtal titt som tätt som störde min sömn, men jag känner mig piggare iaf och hoppas att varken jag eller Alex kommer att somna på bion ikväll. Vi ska se den efterlängtade "Fredagen den 13:e" Jag vet vad ni tänker, hon och hennes skräckfilmer, haha! Men innan det ska älsklingen bjuda mig på middag på Aling-thai, oh gott! Jag har varit duktig på godisfronten denna veckan tycker jag så idag får bli min smaskis-dag, det blev inget fredagsmys igår ju så idag får jag faktiskt unna mig lite, särskilt när man ska på bio.

Och för lite uppdatering om dom senaste inläggen. Det är inte helt omöjligt om London och Michael Jackson <3

Jag hoppas ni får en minst lika härlig kväll som jag, hörni! Vi ses & hörs, puss pch kläm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0