090320

Ännu en dag med vackert väder, kanske inte lika mycket sol men det är i alla fall inget regn eller snöoväder och för det blir det båda tummarna upp! Vaknade 9.30 och fick ett ryck och började damma mitt rum? Men faktum är att jag tycker om att städa, jag älskar att se ett dammlager och sen bara ta trasan och dra bort det! Shit, skulle jag få betalt för att jag städade hemma så skulle jag nog vara miljonär, haha!

Jag gjorde en god frukost och ville även göra en fruktsmotthie som tog en liten stund men definitivt värt det!
 
Här är Actimel som jag pratade så gott om, som
bygger upp immunförsvaret och håller en frisk!

Den blev riktigt smarrig idag!

Några jordgubbar
Hallon
Mango
1/2 citron (med kött)
Ca 10st Vindruvor
En skvätt mjölk
En skvätt drickyoughurt

Voila!

Chattar nu med lite gött folk och ska snart ner och träna (Nej, det blir ingen simning idag för Elin kunde inte och jag simmar hellre med gott sällskap) Senare ska jag ta tåget till Vårgårda och bli upphämtad av hjärtat mitt, sen ska vi hälsa på Anders och Johan och se hur långt dom kommit i nya lägenheten (: Blir antagligen kaffe för dom som gillar det, för mig blir det kanske lite ljummen saft, eller vad tror du Sara? ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0