090327

Godmorgon mina solstrålar! Jag säger godmorgon för att idag gick jag upp halv tolv, vilket jag inte gjort på väldigt länge. Men det blev en sen kväll igår som bestod av att göra min blogg lite ljusare och gladare. Pratade även med mamma i telefon en bra stund också och sen tar det sin lilla tid att göra sig iordning för sängen, tick tack!

Min goda vän Ylva smsa mig imorse med en glad nyhet om att hon ska på intervju på IKEA, jag ska hålla tummarna gumman! Inatt har det snöat märker man och det roliga är hur jag vet det, jag har inte ens tittat ut genom fönstret än och sett marken utan har bara sett himlen och den visar allt, en grå och död miljö. Tittade nu ut genom fönstret och jag hade rätt, det är snö! Men idag orkar jag inte bli arg på det, för det är fredaaag och jag ska sitta inne i värmen tills ikväll då jag ska hem till Sarah som jag inte träffat på gud vet när. Blir inte så sent för jag ska jobba imonbitti men några timmars filmtittande med godis får det bli (: Nu ska jag ner och göra en enastående frukost med mackor, flingor, actimel och ska även bege mig på att göra en fruktsmoothie med lite nytt innehåll som banan. Vi får se hur det går men jag återkommer med en bild och en kommentar.

Det var meningen att jag och mamma skulle simma vid elva tiden men mamma ringde mig imorse och ingen av oss hade lust när det var sånt väder ute så vi båda ville stanna innen i värmen. Så istället blir det träning här hemma till den senaste musiken och såklart lite gamla goingar!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

sugen på lite nytt?

tyck till om min sång! söker till idol!

:)

2009-03-27 @ 12:33:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Åh tack så hemskt mycket :) blir helt varm ju! Vad roligt att du tycker! Jag söker idol i umeå i så fall, men är inte helt säker eftersom jag sjunger i band och helst vill satsa på det. Tack så mycket för dina fina ord i alla fall <3



hoppas du kommer tillbaka!

2009-03-27 @ 14:06:16
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0