090329

Nu är det kväll och för min del har dagen gått äckligt fort. Kan bero på två saker: Vi har sovit väldigt många timmar inatt, vi somnade runt ett tiden och imorse vaknade jag 10.15 men tydligen somnade jag men jag upplevde det som att jag bara blinkade till och vips så var klockan 12. Vi låg och kela lite innan vi gick upp och då var det ju dags att ställa fram klockan en timme så då gick ju dagen ännu snabbare.

Innan frukosten tog vi en cykeltur till affären för att köpa hem lite och sen blev det en stor frukost och vi gjorde en supergod smoothie! Blev en hel del tv-tittande och en massa kramar innan Alex tog 18 bussen hem till sig. För att ha något att göra har jag vikt om alla mina tjocktröjor i garderoben som mest legat halv vikta och lite halvt på varandra så nu är det vikt och snyggt i fina högar. Sitter just nu och är sugen att se på någon rolig film och tittar på Hemmakvälls hemsida för att få lite inspiration men inget där tilltalar mig, men mamma hader ett litet tips och det var att gå ut i förrådet och titta i den där gamla samlingen jag kastade ut för ett tagsen när jag rensade hyllan. Jag är även jättehungrig och ska göra soppa men vill gärna ha en film att titta på under tiden så får väl bege mig ut först. 
                                            
Min katt älskar att sitta i fönstret och andas in den kalla fräscha luften och jag var tvungen att ta kort på en hemsk upptäckt jag gjorde och fick lite panik när jag såg allt katthår på gardinkanten som Piper lämnar efter sig varje gång hon sitter i fönstret, grose!
 


Kommentarer
Postat av: Maria

jag hoppas ni vred fram klockan och inte bak? ;)

2009-03-29 @ 22:56:31
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0