090331

Nu är äntligen tråkiga mars snart slut och det ska bli så skönt med fräscha och våriga April månad! Det är helt sjukt egentligen, klockan är tjugo i sju och det är så ljust som det är en skön sommarkväll, ah det är underbart! Jag sov riktigt riktigt dåligt inatt, somnade nog klockan tre för jag hade så himla ont i magen och det har jag typ aldrig. Låg och tänkte på allt som hänt och som kommer hända och hur jag ska hantera det och så gick det runt så. Och imorse hade jag lite ärenden och var tvungen att gå upp tidigt också vilket inte var vad jag behövde efter denna natten.


Men dagen har fortsatt bra ändå, tog en liten lunch på Taste It med Elin och vi kika runt på Gina och där hittade jag mina ljusa jeansleggins som jag velat ha i strl M, ett par fanns! Köpte även ett par i svart för det kan jag se framför mig med snygga svarta klackskor och snygga brillor i sommarvädret, mums.

Mitt och Elins samtalsämne idag bestod mestadels av detta:

- Haha gud tänk om man skulle ta in en kamel hit in och så tror man att det är en hund man går omkring med.
- HAHAHAHA! Sätta den i rulltrappan och låta den stå där med en sån där uttråkad min och inte veta vart tusan den är!
- Haha jaa och få den att stå på bakbenen som en människa, MED PUCKELRYGG!
- HAHAHAHAHAHA!

Gud vi måste verkligen ha varit trötta, men riktigt roligt var det!


Efteråt gick jag in på Lindex och Kicks för att se om dom hade min foundation men den verkar vara helt borta överhuvudtaget så jag får väl våga ge mig på något nytt, men någon som har något tips? Vågar inte bara köpa nån för dom kostar mycket idag, så förslag tack (: Det blev som sagt två par jeansleggins vilket är den bästa uppfinningen på länge, hatar att ha jeans som sitter tajt och som får magen att välla ut på alla håll så detta uppskattas!


Jag gjorde ett misstag inne i Storken och det var att gå förbi några Telenor försäljare som frågade på typ 3 meters håll vilka jag ringde med. "Tele2" Sa jag och han "Tele2? Ah men då ska du få lite information här" Och precis då ringde min mobil och jag sa att jag var tvungen att ta det och gick iväg snabbt som tusan, haha! Det första jag sa: Tack för att du räddade några minuter av mitt liv!" Det var Lisa darling som ringde. Efteråt så var Karin och vovven Ludde ute på långpromenad så jag cyklade ikapp dom i blåsten och det blev 1 timmes promenad, mycket skönt!

Nu sitter jag här hemma igen, klockan är fem över sju och jag ska se om det finns något skoj på tv och kan kanske ta lite kvällsmat eller nåt senare. Vi hörs sen babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0