10 mars, kväll.

Gud vilken fantasi jag har när det gäller mina rubriker, haha! Dagen är iaf förbi och jag/vi har ätit, gått en långpromenad i skogen då vi kom till det där läskiga huset som ligger mitt ute i ödemarken, personen som bor där har satt snören runt sitt hus och det var den enda vägen för oss att komma hem (om vi inte ville vända) så vi gick undr snöret och gick å kanterna och kom tillslut till "hans" uppfart som vi följde. Jag får riktigt kalla kårar av det huset alltså, usch! Bokade även biobiljetter idag till "Friday the 13th" till på lördag, borde egentligen ha gått på fredag efter som det är 13 mars då men ska upp och jobba på lördagmorgon plus att jag ska träffa hela Funkykidzteamet på fredagkväll och kommer hem efter åtta någon gång så det blir en aning tajt, lördag blir bäst! Vi båda har nu pluggat en hel del teori och jag har kollat lite bloggar som jag följer, börjar även bli lite hungrig på en nattmacka och lite youghurt, sedan blir det lite skräckfilm!

Vad händer för er ikväll? Hoppas ni mår bra, vi hörs imon!


Här bjuder jag och Alex på en sommarbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0