5 timmar för ingen nytta

Kl 8 imorse startade försäljningen av Mj-biljetter till London, ställde klockan på halv åtta, startade datorn och sen var det bara att vänta och knö sig fram på den här sidan. Det var svårt att komma fram, man fick stå i kö för sina biljetter och när jag väl kom fram så fanns dom inte :S så fick fortsätta så på alla datumen, sen helt plötsligt så var hela juli, augusti och lite in på september fullbokat, fattar ni! Efter typ 3 timmar fick jag 2 biljetter "Vi håller biljetterna för dig i 2 minuter, sen kommer dom komma ut i försäljning igen" (fast på engelska) men självklart var det en massa jag var tvungen att läsa igenom för jag ville inte göra någon tabbe, och vips så var biljetterna borta, jag hade dom för fan i handen!! kl 13 gav jag upp efter att stå i kö 15-30 minuter varje gång jag testade. Det blir antagligen inget London, ingen konsert, ingen Michael för min del. Lite hjärtkrossad är jag men jag får helt enkelt fortsätta att ha ögonen öppna annars är jag sjukt nöjd med min Turkiet resa och kan satsa på lägenhet tillsammans med Alex där efter :) Ni som känner mig vet hur jävla ledsen jag är just nu, men jag kan inte göra mer.

Jag och mamma har kämpat hela morgonen med detta, hon låg och sov i min säng medans vi stod i kö, sen pratade vi lite och sen visade jag henne filmen jag hittade med mormor och morfar plus hela tjocka släkten, och jag måste säga att vi skrattade oss till tårar många gånger. Riktigt roligt att ha!

Nu har jag duschat för om några timmar ska jag till gbg, Landala på teamträff med jobbet och sen ikväll beroende på tid, ork och lust så kanske jag ska till Surf ´n turf och träffa Sara och Jonna, Alex och Anders ska även dit (: Blir antagligen bara en cider och lite tjöt och sen hem och sova för jag ska jobba imon och även bli filmad, iiii !


Vilken liten pudding jag va!

Kommentarer
Postat av: Karin

åååh, fan va tråkigt me london :/

2009-03-14 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0