Aj min stackars rygg!

Det har varit väldigt synd om mig idag, men förhoppningsvis blir det ändringar på det imorgon! Har suttit och pratat med en vän som jag inte pratat med på länge, vi pratade och alltihop var ett enda missförstånd till varför vi inte har pratat på så länge, men nu är allt bra igen och vi ska gå en kvällspromenad imorgon (:

Jag lovade er lite bilder på hundsaker jag tycker om på den där sidan jag nämnde, en aning dyra grejer men det är inte ens säkert att jag köper grejerna här, inte alla grejer iaf! Nu ska jag lägga mig och sova för jag kom på att jag har en tid klockan 11 att passa imorgon. Godnatt önskar jag er alla.


En regnjacka som verkar mycket bra!    En liten fräck Adidas-tröja

En rätt snygg väska att ha hunden i  En mysig morgonrock att ha efter bad

     Mysig filt att sova på              Matskålar, Baby´s water & Baby´s food

Ska iaf ha ett halsband med             Lite söta varianter
hundens namn    

En lekboll som är bra för små hundar    Söt pipleksak


Kan vara bra att synas i mörker         Bajspåse behållare, rätt praktiskt
  
En grej att ha vatten i på promenader Tuggleksaker är som borstning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0