Alkoholsug?

Oj, jag blev plötsligt riktigt alkoholsugen.. och det där lät riktigt fjortis! Men jag vill inte festa utan mer sitta inne nånstans med dom närmaste, dricka, ha musik och massa skratt och dansa töntiga 80-tals danser. Gud vad det hade suttit fint just nu! Och bli sådär lagom lullig och riktigt go och glad som jag brukar bli och älska allt och alla typ:P Som Ross & Rachels kväll på hotellrummet i Vegas. "If we can´t get down stairs to Vegas, then Vegas has to come to us"
Jag skrattar så jag gråter när Ross ramlar bak och tror att det står en stol bakom honom och han frågar Joey om det gick bra, haha!

 

Nä, dags att göra sig lite fräsch med en dusch, lite sminkförfriskning och fräscha kläder. Ska nämligen träffa tjejerna hos Ia och se på Melodifestivalen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för igår! (: vad är det för sida som man kan få tips om hur man ska designa sin blogg ? puss

2009-03-08 @ 14:25:16
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0