Det är bättre nu...

Jag har gråtit 1/3 del av dagen idag av ren saknad och känslan av att känna sig så himla ensam. Jag visste redan igår att denna dagen skulle bli hemskast eftersom det är första dagen, då den "nya vardagen" börjar utan min prins. Men det är iaf mycket bättre nu efter att ha pratat med en god vän och även min prins som har ring typ 4-5 ggr på bara 3 timmar. "Jag sa ju att jag skulle ringa när jag hade tid" min sötbulle!

Har inte haft någon matlust på hela dagen heller men fick iaf i mig lite mat men efter en stund fick jag ont i magen. Inte så kul men jag har suttit här nu ett tag och blickar mot tv:n ibland. Jag har läst min favoritblogg som är Kenzas blogg, en 17 årig modell som bor i Stockholm som även går sista året på gymnasiet och jobbar som programledare på MTV. Jag gillar henne för hon är en seriös, söt, spännande och framförallt ÄKTA tjej, det är riktigt roligt att läsa hennes blogg om kläder, mode, hennes chihuahua Armani och mycket mer. Tack vare hennes blogg hittade jag tidigare ikväll en rolig sida som säljer tillbehöver till hundar: Kläder, koppel, halsband, väskor, leksaker, filtar, mat, hundpåsar och mycket mer. Fastnade för en del saker som jag kanske visar sen om jag orkar.

Nu kanske ni tror att när jag köper en hund tänker pynta den som en vandrande julgran men så är inte fallet. En chihuahua som jag har tänkt att skaffa kan behöva t.ex en regnjacka eller nåt liknande när det är taskigt väder ute för att behålla värmen och skydda kroppen. Hittade även ett superfint halsband som man kan "designa" själv med att skriva t.ex. hundens namn med bokstäver av silver/guld med diamanter. Ja, jag hittade iaf massor som jag inte orkar förklara så det blir antagligen lite bilder här senare.


Jag har förflyttat mig till golvet där jag har kurrat in mig i en filt men börjar nu få en aning ont i ryggen så ska snart ställa mig upp och sträcka ut på musklerna:P Fortsätt läs min blogg så hörs vi senare igen då jag samlat på mig lite doggystuff-pictures! Kan någon förklara hur jag får bort den hemska vita bakgrunden bakom mina bilder? Blri seriöst galen på det!

 Oh, nu ringer hjärtat igen! :)

KISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0