Det blev några filmer


Jag begav mig ut i det kyliga förrådet och började rota bland 3 påsar fulla med gamla filmer och självklart tog jag ingen tråkig vuxenfilm utan dom mysigaste filmerna en sådan här kväll. Det blev Aladdin, Scooby-Doo, My little ponny och en Barbie film som jag tittade på all the time när jag var liten. Den handlar om Barbie och hennes kompisgäng som är ett världskänt band som får för sig att göra en konsert i rymden eller nåt och råkar åka tillbaka i tiden och gör då en konsert där och massa mer äventyr, spännande eller hur! Gjorde iordning en god soppa och har nu tittat klart på Aladdin, nu börjar jag bli lite småtrött också vilket jag är lite förvånad över med tanke på att vi sov till typ ett halv två idag, men det är då jag ska passa på och göra mig iordning för natten och lägga mig och titta på Barbiefilmen, haha!

Någon som har sett den? 

Godnatt på er i kylan!

5 nätter kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0