Det kallar jag poesi!


Glömde den viktigaste delen av kvällen! Poesi skapad av mig, Alex och Johan i lördags. Enjoy!

Få lycka med bröst
gråt Julia!
ragga mullig tjej långsamt
smakar krydda?
förför häftigt
varför skulle hans kärring massera Romeo
varför sakna ditt patetiska snusk
nafsa lite under äkta rumpa
be om smek
önska sensuell passion
treva susa sukta
vilse i smält pudding
jag e besatt
drömmer om han
suga är jätteskönt
flämta tillsammans som kalle i fruktig folkdräkt
tänk om?
och sörpla heta blickar
chokladsex är som dagg i plysch
elektrisk vibration mums
han vill gärna ha söt pralin och muskler-poesi
jag är en mörk röd och vit kvinna
härlig smärta ska klia
hungrig rymdande hatar godis
mystisk kille genera hennes blodrosa gurka
perfekt lust älskling
älskar att bomba örsnibbar fniss
kan alltid beundra tvättstugan
silvertunga dreglade han
trist gud i helvetet
hon är en kaviarängel
älska sockerfrukost
älska sängluktar
blunda två minuter
mitt hjärta längtar efter het kemi
kom
viska fantasi
galen intensiv känsla av att limma din bak jag åt
smakar som hår
trots vår framtid på kalles.nu
måste vi brinna en smula

Tack för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0