En bra dag med dåligt slut

Allt kändes så himla bra idag. Vackert väder, städat huset, borstat katten, tränat och gjort allt fint och hann lagom till bussen och blev upphämtad på hållplatsen i Magra i det vackra vädret, sjungande och lycklig! Jag hittade jeansjackan Men...

som jag blev lite osäker på för jag trodde inte att den skulle vara så kort, så jag provade den typ 2 ggr, sen hittade jag även bodyn i spets som jag har kikat på ett tag som jag sedan också ville ha och hittade en även en superfräsch scarf som bara var ett måste till jeansjackan och våren! Men sen när vi skulle räkna ihop allt med mina presenkort och plusa och ta minus osv så slutade allt i sura miner för vi båda tänkte olika och det slutade med att jag inte längre ville köpa någonting och vi båda blev sura som citroner på varandra. Blev så arg att jag ville ta bussen hem och sova hemma inatt, men det gick ingen buss så Alex körde hem mig, släppte av mig sen fick jag bara en gråtattack hemma och jag bad honom köra tillbaka, vilket han gjorde och vi löste allting tillslut. Men jag mår fortfarande jättedåligt för det var från början min idé att åka dit tillsammans för att utnyttja Alex presenkort på Jack&Jones, så blev ju inte fallet utan det blev att vi var inne på Gina för min skull, usch vad hemsk jag är!

Är nu jättetrött efter allt gråtande och jag kommer säkert vakna upp med svullna ögon imorgon! Och överraskningen jag skulle berätta för er kommer inte att bli av vilket var en av anledningarna till att jag var lite känslig idag.

Jag har redan ångrat mig angående jackan, scarfen och bodyn så jag kommer antagligen att köpa det imorgon eller på lördag, hihi. Nu ska jag lägga mig och vänta tills älsklingen ringer och säger godnatt.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Kakan

åh vännen. vill bara ge dig en stoooor kram!



(kläderna är jättefina)

2009-03-20 @ 11:03:03
Postat av: Maria

skönt att allt löste sig! :) maaaassa kramar till dig!

2009-03-20 @ 14:42:05
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0