En lång kväll av glitter & glamour!

                           

Kom hem för en timme sen från stan. Jag och Alex var och tittade på Musikalafton, dom var riktigt bra, det är allt jag kan säga och ska avslöja! Tyvärr var det många musikaler dom spelade upp som jag antingen aldrig hört talas om eller har hört talas om men aldrig sett, men det var bra ändå :) Fick träffa min gode vän Sven med pojkvän också, Sven fick t.o.m komma upp på scenen av Maja :D

Jag borde ju inte blogga såhär dags med tanke på morgondagen då den börjar med jobb i Partille och jag är extra nervös denna gången för imorgon är det jag som ska vara "The teacher", ha mick och leda barnen och vara på det bästa humöret, och Erika är ju den som brukar ha den rollen men vi ska nämligen förbereda mig inför nästa gång då hon ska filma mig när jag håller lektionen som jag sen ska skicka in till kontoret så ska dom bedöma hur jag är, usch vad pirrigt!

Nu vill jag faktiskt sova bort nervositeten, tankarna och den lilla lilla huvudvärken som börjar smyga fram.
Nattinatti :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh jag vill också se musikalafton!

2009-03-09 @ 13:57:12
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0