Ensam på jorden?

Det är vad jag känner mig idag. Jag vaknade sent idag vilket jag inte hoppas kommer att hålla i sig, jag åt en sen frukost och har bara kollat på tv, eller nej jag tränade en stund också men tappade suget efter en stund då jag inte kände mig engagerad överhuvudtaget. Jag tror det är för att jag saknar min pojkvän och det är så jobbigt att känna att ens liv kretsar så mycket runt en annan människa men så är det ju och det kan inte hjälpas.

Jag ringde Gina Tricot i hopp om att dom fått in min efterlängtade jeansjacka men icke då, den skulle komma i veckan hoppades hon på, så där rök min chans att komma ut ur huset och se lite människor och få lite frisk luft. På ett sätt vill jag gärna gå en promenad med en vän men samtidigt orkar jag inte vara social eller glad så jag vet inte vad fan jag kan göra. Det är kasst väder och det enda jag hör är blåsten ute, som om det inte finns något liv på jorden alls.
Nu ska jag fortsätta sitta och tycka synd om mig själv, haha!

Hoppas resten av er får en bra dag, jag hör av mig senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0