Ett stressigt inlägg

Jag borde inte sitta och blogga just nu eftersom jag både måste få i mig lite mat, packa och cykla iväg men det får gå fort. Igår så åkte vi till Vårgårda för det var dags för Anders och Johan att bli stora pojkar och flytta hemifrån. Vi var mellan 8-10 st så det gick fort och smidigt, fast vad är flytt utan en fika innan för att sätta fart på krafterna, blev chokladmuffins och saft, och kaffe för dom vuxna (inte för min del alltså) Lägenheten var jättefin, en stor tvåa! Jag och Alex stannade kvar till halv nio sen på vägen hem var vi mer sugna är någonsin på att själva få börja packa, åka till Ikea och be folk hjälpa oss att flytta och köra, vi hoppas att det händer snart!


Tog lite bilder på vägen till Vårgårda med min dåliga mobilkamera men det får duga!

Idag har ju solen tittat fram igen om inte med ännu mer värme, 5 plus grader har dom sagt att det skulle bli!
Tyvärr är jag så hemsk att jag suttit vid datorn hela förmiddagen men har pluggat teori så någon nytta har det blivit. Men sedan innan bussfärden hem satte jag mig på framsidan och solade (: första gången i år!


Är det bara jag som tycker det är skönt att åka buss?

Måste äta, sen ska jag simma! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0