Folkmassaaa!!

Imorse var det upp tidigt för att åka och dansa med mina små darlings. Efteråt kom mamma och hämtade mig på station och då skulle hon självklart in till stan och byta kläder vilket en trött och sliten Sarah inte ville. Men det var bara att pina igenom folkmassan och nu är jag äntligen hemma. Ska lägga mig på soffan en stund och sova middag för det verkar jag behöva med tanke på mitt griniga humör, kommer kanske döda någon snart. Sen ska jag nog fixa något att äta och sen tar jag dagen som den kommer. Fick även en jäkla mensvärk imorse och det var typiskt för idag ska jag på inflyttningsfest i Vårgårda så jag hoppas Iprenen gör sitt jobb. Tänkte även ringa min pojkvän men han ringde precis så en sak att stryka från listan, haha. 2 saker till att stryka på listan är att jag nu har sagt rätt till en förälder angående barnens showkläder och har gett Erika närvarolistan från förra gången. Och förresten, en riktigt glad nyhet är att jag efter typ 2 månader har hittat min favorit sportbh! Den bara försvann och jag hittade den på ett pinsamt lätt ställe som jag har letat i innan: Min fotölj, men ibland är man verkligen blind!

Nä, dags att sussa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har ju blivit en mästare på det här emd bloggdesign :O Hur gjorde du? kram

2009-03-29 @ 18:33:41
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0