Fredagen i Vårgårda

Ojojoj, hej alla! Jag har varit dålig på att uppdatera i helgen men jag har varken haft tid eller lust att sitta så mycket vid datorn i helgen. Jag tänkte inte göra världens längsta inlägg om hela helgen så det får bli 3 små istället dag för dag vilket jag tycker är bättre.

Jag tog en promenad till station och mötte upp Sara och vi tog tåget till Vårgårda. Jag blev jättesugen på lösgodis som jag inte längre äter typ, så det fick bli en liten påse på Hemköp sen gick vi hem till Anders och Johans lägenhet där Alex och Anders väntade (dock inte Johan för han jobbade) Vi spelade lite Wii sen blev jag och Sara hungriga och aggressiva så vi tog bilen till affären och köpte det som behövdes för att göra tacos. Det var sjukt gott, särskilt med en rolig film till som Scary Movie 1! Vi åkte hem senare än planerat som vanligt och det var bums i säng som gällde när vi kom hem!

 
 
 
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0