"Funkykiiidzz"

Att hålla i lektionen idag var verkligen jättekul, jag och min mick skötte det riktigt bra måste jag säga! Alla småttingarna var glada och det var "Jag vill sitta bredvid dig" "Jag vill hålla dig i handen" vilket är jättekul för då vet jag att dom gillar mig (: Efteråt åkte jag in till stan för tro det eller ej, men örhängena som Alex köpte till mig i förrgår har gått i sönder, precis likadant som mina första. Detta var mina tredje örhängen så jag gick raka vägen upp till Gina och berättade varje historia för varje par och jag fick tillbaka pengarna så byebye mina favisörhängen, menmen får köpa kläder för dom istället :D

Är iaf jättetrött nu och min mage kurrar typ 15 sekunder i sträck, varje lördag verkligen, hej deja vu! Kanske dags att käka något? Har lite beslutsångest om jag ska plugga teori eller hjälpa mamma att storstäda huset, aja det återstår att se.

En bild på mina hoppetossar! :) (och jag som ser ut som jag gör)
Om nu undrar vad vi ropar så är kan ni läsa det i dagens rubrik ^^

4-5 årsgruppen!

Kommentarer
Postat av: Elin

kommer du ihåg när vi var i allum och skulle köpa 1 armband var, och båda pajja utanför affären? :D

2009-03-07 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0