Ganska elakt tycker jag..

när man bestämmer något och sen inte hör av sig om ändringar. Skulle ju idag kl 12 vara med på dans 3ornas jazzlektion med Linda, kommer dit fem i tolv men där finns inga människor, inga skor står där och det var helt dött. Mötte Jeanette och frågade vart Linda var och då var hon plötsligt på musik 3ornas föreställning, antagligen med 3orna. Sån jävla dålig stil, smsade henne men hon har inte svarat, usch vilken stil! Hade ju ärenden i stan ändå så jag fick gå och göra dom som var att hämta mina kära jeans på Gina, gå till resebyrån, turistbyrån, banken och sen cykla hem. När jag kom hem fick jag även sätta mig med telefonen och ringa försäkringskassan och nu är jag så trött så jag vill bara sova, men ska gå och simma med Elin kl 15 så jag hoppas det får mig att koppla av!

Jag håller ju även på och kämpar med att fixa konsertbiljetter, flyg och hotell till Michael Jacksons konsert i London i sommar men det är ju inte så lätt om man säger så. Jag har tillgång till förköpet som typ är slut nu men nu har Mj utökat med 25 konserter till så förköpet är inte försent, men behöver både veta vilka som ska med, vilket datum och mammas kort så jag kan göra köpet, puh. Detta är inte min dag skulle jag vilja säga.




Kommentarer
Postat av: nathalie

jaha såg nu ;) vet du vad det kostar och vilket datum ??

2009-03-14 @ 21:54:29
URL: http://nathaliesofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0