Ganska irriterande..

                                       

när bloggen inte gör som man säger att den ska göra! Av någon anledning ändras ibland mitt typsnitt till det fula lilla typsnittet som jag inte vill ha och det värsta är att det gör det helt utan anledning. GAH! Men aa, det funkar ju nu iaf utan anledning också, jävla skitblogg! Så som mitt inlägg var menat att börja med var:

Dagen har flytit på och varit jätteskönt måste jag säga! Mamma hämtade mig på stationen idag för jag tänkte köpa 2 biljetter till Musikalafton, så nu är det gjort. På fredag är det jag och Alex som tar upp 2 av stolarna på Palladium. Fast det är nog mer jag som är förväntansfull än Alex, som förklarar det enklast med "Sån där teater och musikalskit" men han kommer ångra sig, vänta bara! Efter det åkte jag till Hälsostudion och ja mina vänner, jag har nu sagt upp mitt medlemskap hos dom. Men jag kan säga att det känns både rätt och lätt för jag har mina anledningar

1. Jag tar aldrig tar i mig själv och går dit.
2. Jag trivs inte att träna i gym och inte på pass direkt heller
3. Jag skäms när jag säger att det är en bit att åka/gå för det är det egentligen inte, men iaf en tillräckligt lång bit för att jag ska kunna känna att det inte är värt det, speciellt i detta vädret, eftersom...
4. När jag väl är och tränar så får jag inget ut av det för jag kan bara koncentrera mig på tiden och kalorier-mätaren och jag har inget tålamod utan får mer en panikkänsla
5. Jag både dansar och tränar mycket bättre hemma i vardagsrummet där jag har tillräckligt med plats för att träna det jag vill och känner för och det känns så mycket bättre!

Så nu kan jag spara 1428 kr per år och istället göra något bra och roligt för dom som t.ex. shoppa, festa eller kanske t.o.m spara till något jag verkligen vill ha! Man kan göra mycket med den summan och jag vill inte längre GE den till hälso. och på tal om träning så simmade ju jag och Karro idag igen och idag var nog den bästa simdagen! Jag köpte mitt kära 10-kort och det ångrar jag inte alls. Det speciella med idag var att vi ändrade vårat sätt att simma, vi lånade simglasögon för 2 kr och som vissa vet så har jag alltid hållit för näsan när det är dags att gå under ytan och det är jobbigt, så vi simmade i en medelsnabb takt då vi gick upp och ner, unde roch över vattenytan och tar luft varje gång vi kommer upp, tror ni förstår min jobbiga förklaring. Vi simmar oftast 40 längder (1 km) men idag simmade vi 50! Det roliga var att vi aldrig tappade energin, vi kunde fortsatt hela dagen om inte klockan hade rusat iväg, för vi ville ju inte missa bastun! Sen kom ju något mycket efterlängtat, nämligen MAT!

Nu befinner vi oss ute på landet igen och jag har bara liiite ångest för att Alex sitter därute och pluggar teori och jag läser massa bloggar och skriver på min egna men imorgon får bli min pluggdag då det får bli teori här på datorn, yes! Snart blir det förhoppningsvis sägndags framför lite Förhäxad.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja vists är dom fina, fast jag var tvungen att skicka tillbaka den vita för dragkedjan var sönder när jag fick den så nu har det vart massa krångel osv med postförskott osv.. lite segt sådär men men. Absolut klart du ska köpa dom om dom vill ha dom, jag har aldrig brytt mig om sånt där att någon har likadana kläder som mig (bara det inte är på samma fest) Hm storlek, jag tror jag har M eller 38 på båda. Den vita var däremot lite krånglig för den hade en innerBH som var mycket mindre än mina bröst :P haha. Pussokram

2009-03-05 @ 15:32:25
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

Wtf betalde du fortfarande danspriset?:P



Jo det är bra med mig:) Trics hur bra som helst på maxi och jag sitter in the kassa;) Så kom och handla nån dag vettja:D

PUSS

2009-03-05 @ 22:40:41
URL: http://miisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0