Gårdagen, 090324

Tog en uppfriskande promenad, som visserligen inte blev så lång för det var kallt som fasiken så jag tog en runda på kanske 15 minuter sen gick jag in i värmen igen, bättre än inget och enligt Oprah och hennes Doktor-vän så räcker 15 minuter i solen varje dag för att få tillräckligt med vitamin D.



Jag kommer inte riktigt ihåg om jag berättade för er detaljerat om lördagsen shoppingrunda på Allum. Om ni går tillbaka till inlägget då jag la upp fyra plagg från Bikbok, det blev iaf 2 av dom sakerna och det blev dom assköna byxorna och den gröna tröjan utan armar. Och ett armband som jag har spanat in ända sen jag fick den där färgglada skjortklänningen av mamma som är som skapta för varandra! (Bilder kommer till sommaren)




Armbandet Bik Bok, Scarfen Gina Tricot & Spetsbodyn Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0