Hej, jag är en Lisebergare!

Jajajajajajajajajajajajajajajajajaaaaaa! En barndomsdröm har äntligen gått i uppfyllelse!

Grattis 
Sarah Hallgren
och välkommen till Fast Food, Liseberg!



Jag fick jobbet på Liseberg! Har inte sagt till många alls om att jag ens varit på intervju där för många vet hur gärna jag vill detta så jag har inte velat berätta om det för så många för då skulle det bara bli jobbigt om man sen inte skulle få det! Det blir på Fast Food avdelningen och det innehåller en massa områden som Burger King, spunnet socker, glass, popcorn, våfflor korv m.m Jag försökte få fram på intervjuerna på ett bra sätt att jag ville vara attraktionsförare eller kanin men dom satte mig på Fast Food när jag skulle på andra intervjun för just Fast Food, men jag är skitnöjd och jag kommer vara på mitt favaoritställe i hela världen den största delen av sommaren och hösten! Heja mig!

Tränade i förmiddags och efter det simmade jag med Karro! Blev hela 50 längder idag + lite bastning såklart, sen åkte vi till stan en snabbis för att se om jeansjackan kommit, men icke! Får hålla mig ett tag till. Har nu ätit mat och egentligen borde jag göra mig iordning för jag ska övningsköra till Alex idag och jag sa mellan fem och sex till mamma, jalla jalla!
För att fira både min och Alex roliga nyhet så blir det antagligen en fika i Sollebrunn och en massa pussar framför skräckfilm ikväll!

Och jag vill även säga GRATTIS till min pojkvän som också har fått ett "nytt" jobb. Han blev erbjuden på sitt nuvarande jobb att jobba i Stockholm varje vecka mellan mån-tors! Lite ledsamt för mig men jag är jätteglad för hans skull (: Han är bäst i hela världen <3

Nu måste jag rusa! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj vad roligt, har hört att deras personalfester ska vara grymt roliga. Grattis :)

2009-03-23 @ 21:38:26
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0