Hejdå vinterjacka!

Alltså, vädret gör så himla mycket med mitt humör, jag tror det står för typ 95% av hur min dag och hur mitt humör kommer att bli. Dom senaste dagarna har jag mått riktigt bra. Kommer vintern tillbaka nu så packar jag ihop mina grejer och flyttar till Thailand, jag lovar! Hade en tanke imorse om att hänga undan allt som har med vintern att göra, tjocka skor, jackor, vantar, mössor men gör jag det så vet jag vad som kommer att hända så jag vill inte ropa hej än.

Kom precis hem från ica, handlade hem lite och innan det så simmade jag med min goda vän Karolina (: Jag simmade bara 40 längder idag för jag hade ovanlig värk i skulderbladen när jag andades och sen hade jag lite andningssvårigheter. Så idag var det ingen bra dag för simning men vi lekte en massa efteråt i vattnet och jag har inte skrattat så mycket på länge. Helt underbart! Plus att solen lyste genom vattnet så vårkänslan fanns där inne också.

På vägen till simningen så mötte jag min kusin Jeanette i Nolhagabacken, hade saknat henne massor för hon har varit i Spanien med barnen, så när jag var klar i simhallen så slog jag en pling och sa att jag kommer över en sväng ikväll.

Jag är även grymt shoppingsugen, gick in på Bikboks sida som jag inte borde ha gjort. Det är ganska så sällan som jag faller för deras plagg, men det händer och det hände idag!



Nu ska jag göra mig iordning och cykla bort till Jeanette :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: evelina

grymt snygga shorts :)

2009-03-18 @ 19:01:36
URL: http://eveliinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0