Hoppar över ett steg

Det blev ingen tid för bloggande alls igår tyvärr för dagen var fullspäckad. Jag och Karro skulle ju simma halv tolv så det var upp tidigt och äta frukost och allt det där, men senare ringer Karro och säger att hon ser på deras öppetider att dom öppnar kl 13 och då var det försent eftersom vi skulle fika med tjejerna i stan kl 14, så jag hade ett riktigt träningspass hemma och svettades som en galning, skönt! Tog en powerwalk promenad ner till stan, blev lite sen men mötte tjejerna på Taste It och där käkade vi och alla drack en varsin smoothie, mums! För er som undrar vilka "tjejerna" är så var det Karin, Ia, Karro, Catherine, Nathalie och Maria (: En liten rundvandring på stan och efter det kom baby och hämtade mig, vi begav oss till Vårgårda för att hälsa på Anders och Sara, vi blev kvar där lite över en timme sen åkte vi alla till Johan. Kollade in hans akvarium, hans stora hundar sen tog vi en promenad runt hans kvarter. Sen dampade min mage loss totalt, blev uppblåst som ett tält utan anledning och jag mådde inte alls bra så jag la mig i sängen det första jag gjorde när vi kom hem.

Har sovit riktigt skönt och mycket inatt känner jag, Alex klocka ringde halv sex men jag vaknade innan dess och var jättepigg, men när Alex hade gått blev det att jag somnade om lite iaf. För en stund sen blev det en frukost med Alex och hans pappa som är hemma idag p.g.a ryggskott, ajaj!

Kanske dags att sätta sig framför tv:n med en klubba, tror jag.
Hör av mig senare, tjao!

Kommentarer
Postat av: Maria

det var mysigt! (: <3

2009-03-18 @ 15:13:04
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0