Ingen buss?

Jag som hade planerat dagen perfekt. Jag skulle ha simmat med Karro idag kl 14 men det lär ju inte bli av nu, p.g.a bussjäveln. Den kommer utanför Alex lite efter 20 över varje gång jag åker, men idag kom den aldrig. Jag tror jag stod där till 13.40, alltså typ 20-25 minuter mer i kylan än vad jag borde ha gjort. Alex ringde västtrafik till mig och helt plötsligt så skulle den ha varit utanför Alex 13.16, what? Skitsamma, nu sitter jag hemma hos Alex igen och eftersom jag även skulle ha gått in på Af  för att få en underteckning av dom för det är Idag som den ska skickas till FK så Alex får stressa hem när han slutar jobbet, köra mig till stan för att köpa frimärke och lägga brevet på lådan efter underteckningen och så får han duscha och äta hos mig istället, stress stress stress! Men det är inget att grina över nu, får sitta och kika runt på bloggar som alltid är kul. När jag gjort mig iordning senare så ska vi förmodligen ut och äta och halv åtta ska vi på Musikalafton :) Ska bli riktigt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0