Inget besök p.g.a sjukdom

Fick precis ett samtal från kusinen att hon för en stund sen fick ett plötsligt illamående och ville spy! Hon misstänkte en magsjuka som kryper fram och ville därför inte ha mig där, haha! På tal om att vara sjuk, jag har inte varit det minsta sjuk sen november! Inte en enda förkylning, ingen feber, ingen magsjuka, nada! Inte snuvat en enda gång.

Här är några tips:

Actimel, bygger upp immunförsvaret och den är jättegod! Finns i mataffären.
Sova ordentligt, har sovit dåligt dom senaste månaderna men sen det nya årets start så har det blivit bättre och man känner sig mer kry och pigg!
Fruktsmoothies, skapa dina egna favoriter hemma i köket med hjälp av ingredienser på nätet, du får i dig massor av vitaminer och annat som behövs.
Citronvatten med en massa cirtonsaft, man kan riktigt känna hur c-vitaminerna stärker kroppen!

Eftersom kvällen var planerad så får jag göra något spontant som att chatta med härliga människor, kolla på Efterlyst, göra en fruktsmoothie och äta lite vindruvor och även kanske om jag har tur få tag på någon som vill gå en liten promenad! Det hade inte skadat att ha haft en hund att gå ut med nu.

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; aha :) men kolla du skiver i din blogg att du är med i tävlingen sen lägger du in dom där två bilderna som jag har lagt in. Sen går du in på tjejens blogg, som jag har länkat. och skriver att du är med :) fattar du nu? ;) kram!

2009-03-18 @ 19:48:24
URL: http://eveliinaas.blogg.se/
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

Usch vad jobbigt för din kusin om hon blir magsjuk. :/

2009-03-18 @ 19:57:33
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0