Inte så motiverade idag

Kom precis hem från simningen med Karro och idag var vi inte särskilt sugna på att simma. I början gick det bra men jag fick återigen ont i skulderbladen och Karro kände att hon inte fick tillräckligt med luft, men så kan det vara så vi simmade endast 30 längder + lite lek i vattnet innan vi gick in och satte oss i bastun.
En rolig händelse: Några brandmän skulle ha en del av bassängen idag för att öva räddning, men dom fick inte bada så länge för deras larm gick efter typ kanske 10 min och då sprang dom in igen, haha vilket jobb.

Är iaf skithungrig, mamma ringde förut och sa att hon hade lagat kyckling och ris åt mig hos Börje så hon ska hämta mig här hemma så fort jag är klar så ska vi äta middag tillsammans (: Mysigt mysigt. Efteråt ska jag övningsköra hem till Alex igen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0