Jag fastnar alltid

vid datorn när jag har något viktigare att göra som att sova, hinna till en viss tid eller nåt annat. Och ikväll måste jag särskilt lägga mig tidigt för jag ska jobba imorgon men jag verkar inte bry mig särskilt mycket, räknar timmarna jag får sova om jag lägger mig Nu och tycker det är lagom, men det blir mindre och mindre lagom.

Kom precis hem från en jättemysig kväll med Sarah. Har inte träffat henne sen i höstas typ och jag måste erkänna att jag mår lite dåligt för det, men jag får använda ursäkten med att det har varit mycket just nu, för det har det faktiskt. Vi pratade en lång stund i köket innan vi gjorde iordnining vitlöksbröd som är bland det godaste som finns, är nästan godare än godis, men det har samma beroende typ för jag kan äta hur många som helst. Jag köpte även med mig en påse Tutti frutti passion och till det hyrde vi en thriller i tv:n, väldigt effektivt för feta och lata människor^^ Sedan kom mamma och jag övningskörde hem. 

Nu ska jag ta av mig denna jättetajta poloklänningen eller vad man ska kalla den som känns som en tvångströja och sätta på mig min mysiga snobbenpyjamas och gotta mig i sängen framför ett avsnitt eller två av Vänner.

Glömde även att ge er en bild och kommentar på min fruktsmoothie imorse (intresseklubben antecknar) men den var iaf skitgod och man kände verkligen att man hade tillsatt banan denna gången, första gången jag drack smoothie som om det vore coca-cola, så god var den! Vet att den ser likadan ut som dom andra smoothisarna jag lagt ut men jag gillar färgen och känslan!

Godnatt på er darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0