Kan ju alltid prova.

Jag får hoppas att jag kan koppla av ikväll och inte tänka så mycket. Tja, det kan ju inte skada att försöka lägga sig i sängen, dra på en mysig film och försöka slappna av och kanske somna om jag har tur. Jag vill inte vara uppe sent längre utan vill ha ordentliga nätter med mycket sömn och pigga härliga dagar! Så jag ska borsta och allt sånt och lägga mig, känner mig även uppsvällt i hela magen så jag har inget att göra uppe känner jag, vill bara önska er godnatt och ja en fortsatt trevlig kväll ni som är uppe och icke-uppsvällda.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch inte alls kul att inte kunna sova. Skinnjackan kommer iaf ifrån H&M och kostar 498kr.

2009-03-31 @ 23:07:06
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0