Lördagen & söndagen..

var riktigt mysig med lite godis och trevligt sällskap, trots att Melodifestivalen var en ren besvikelse.Men allt handlar ju om sällskapet ;) Senare kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte hem och myste under täcket (: Fick även låna mammas söta kjol också.

                     
            
Idag, söndag. En riktigt skön dag alltså. Sov ut, käka frukost framför lite Pingu i brist på filmer som inte någon av oss har sett innan, haha! Sen fram mot eftermiddagen blev vi lite hungriga och vi var trötta på enkel mat som makaronis och köttbullar så vi gick en promenad till sparköp och köpte det som fattades för att göra fläskfilé, kroketter och tazatsiki, MUMS! Vi lyckades bra må jag säga, hell´s kitchen nästa? Vi skulle rocka iaf. Till maten såg vi på ett gammalt band från 88 då mina släktningar var i mormor och morfars hus på Brännö och jag började självklart storgråta när jag såg mormor och Alex fick trösta mig, saknar henne så sjukt mycket och tycker så synd om henne för hon dog inte så trevligt direkt.. Min mormor<3 Sen blev det en mumsig kladdkaka som fick mig att må illa och som vanlig få en uppblåst mage men den var god för stunden iaf.

Det var menat att jag skulle stanna hemma ikväll men jag känner inte för det direkt längre så jag följer nog med plutten hem iaf, Karro är sjuk så vi ska ändå inte simma imorgon.  Nu måste jag packa för Alex vill hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0