Lördagsmys hela dan!

Näpp, här var det inte morgon-säng-mys inte. Tog 9 tåget till Partille och eftersom Erika ringde mig igår och sa att hon blivit magsjuk så fick jag ta hand om barnen idag, tillsammans med en "assistent" som jag är åt Erika i vanliga fall, som Erika hade ringt in och det var Johannaaaa :) Vi träffades på en arbetsintervju i februari och vi båda jobbar för Funkykidz så det var skönt att vi redan kände varandra. Vi hade iaf jätteroligt med barnen och både jag och barnen börjar känna oss bekväma med varandra så självförtroendet höjs måste jag säga!

Efteråt kom älsklingen och vi åkte till Allum och shoppade i folkmassan. Jag kapade för fullt och fick för mycket rabatt och Alex köpte skitsnygga kläder för presentkortet jag gav honom (: Vi åt gott och sen åkte vi bilen hem i härliga solen med rutorna nere. Vi stannade till i stan för jag skulle köpa jeansjackan på Gina men det var slut och skulle komma in nästa vecka så jag får försöka greppa en då. Och eftersom solen sken och vi befann oss i stan och såg en glass i varje persons mun så tyckte vi att det var dags för årets första glass ute i solen.

Jag skulle ju egentligen sova middag 1 timme men det blev aldrig av, särskilt inte när man är med den man älskar mest och har roligast med. På kvällen åkte Alex och hämtade Sara och Anders, under tiden tog jag en promenad till affären och handlade lite och gjorde en impulsgrej som var en film för 39kr som är ett Måste i filmsamlingen!

                    
                    För alla som någonsin blivit övergivna, förödmjukade eller missförstådda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0