Min stora sanna kärlek

(Starta videon nedan för att få mer känsla när ni läser detta)

Det är en sak ni måste veta om mig: När det gäller Jag och Michael Jackson, så ger jag mig inte i första taget, jag ska se mannen som har förändrat mitt liv, som jag kommer att älska in i döden. Det är kanske många av er som höjer på ena ögonbrynet och tycker att det är galet men det är The king of pop vi pratar om, nämn en annan artist som har sålt över 750 miljoner skivor, vunnit fler records och haft fler fans än denna mannen. Det finns så många som skulle dö för honom idag, han har gjort så mycket för våran värld som många inte ser, för han skryter och skyltar inte om det. Detta blir första och sista gången jag kommer att få se honom med mina egna ögon, om inte kommer jag aldrig förlåta mig själv. Alla dessa skivor, konserter, dvd:er, affischer, LP-skivor, danskoregrafier, tavlor, pengar, kärlek och tårar som har varit en del av mitt liv med Michael Jackson i hela 16 år, tycker jag att jag förtjänar en konsert utanför tv rutan.


Innan sommaren ska jag tatuera in denna tatueringen på antingen skulderbladet eller i nacken, för att visa både mig själv och för världen att jag menar allvar och att detta inte är en töntig kändisförälskelse man hade i 8:an, han som person och hans musik har hjälpt mig genom hela mitt liv och detta är mitt sätt att tacka för det. "M" som Michael har som symbol på minst en av sina skivor, ska bli en del av mig.

This is it

Kommentarer
Postat av: nathalie

Ska vi sticka till london tillsamans och se honom ?

Jag är lätt på ..kolla upp priser och sånt.. :O

2009-03-14 @ 21:52:38
URL: http://nathaliesofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0