Något som inte riktigt stämmer

En jobbig känsla det där när man känner att det inte riktigt känns rätt och då man helt plötsligt känner sig alldeles tom i hela kroppen, energilös och maktlös. Jag berättade nyss att Alex har fått jobb i Stockholm via sitt nuvarande jobb då han åker upp varje måndagmorgon och kommer hem torsdagkväll, imorgon startar hans testvecka och det innebär att jag inte får se honom på 5 hela dagar. Det kommer vara riktigt jävla jobbigt att inte ha honom här eftersom han är den enda jag går till när jag inte mår bra, har något på hjärtat eller bara behöver kramas och få lite kärlek, den där unika kärleken och dom där unika kramarna som verkligen värmer från hans hjärta till mitt och tillbaka. Veckodagarna lär ju definitivt inte bli detsamma då jag planerar vilken buss jag ska ta till honom, våra skogspromenader, att vakna upp hos honom varje morgon och kyssa honom innan han åker till jobbet, att sova med honom och ja alla såna småsaker som plötsligt blir gigantiska. Han har ju alltid varit så tillgänglig liksom och fritidskortet gäller ju inte till Stockholm direkt, han fanns 20 minuter bort med buss eller bil, nu plötsligt massor utav mil och timmar. Tur att detta bara är testvecka då han ska prova på det men för hans skull hoppas jag självklart att han trivs för det är ju inte alla som får jobbet. Det kommer bli många långa dagar och kvällar utan honom fram till September men jag antar att jag kommer bli van och att det kommer att löna sig. Och dessutom kommer tiden med varandra att bli så speciell så det kittlas i hela magen varje fredag då vi får träffas igen och det blir den där kär på nytt-känslan som jag älskar! Jag har under kvällen gått omkring och luktat på tröjan han har när han är hos mig och gråtit en tår eller två för bara hans lukt får mig att vilja skrika högt som tusan så han hör mig och kommer hit på stört. Han ringde förut och samtalet var bara på 49 sekunder men det var så fyllt med kärlek och glädje för han gör mig så fruktansvärt lycklig, och på bara 49 sekunder, vilken kille liksom! <3

Kommentarer
Postat av: kiWki

Hej :) Nu behöver ja ett tips från dej :) Vilken hårfärg ska ja ha ? Kika in i min blogg & säg va du tycker :) Kramar kikki.

2009-03-29 @ 21:02:24
URL: http://keriiksson.blogg.se/
Postat av: tina

jag känner starkt igen mig i din text måste jag baar säga!



sköt om dig :)

2009-03-29 @ 21:05:43
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0