Oh my Justin..

Nu har jag en sak att säga faktiskt. Jag har länge tyckt att Justin Timberlake är typ världens sexigaste kille. Många har ställt mig frågan "Vem skulle du helst vilja ligga med i hela världen?" Och innan dom ens hinner fråga färdigt så svarar jag "Öh, Justin Timberlake såklart" Vissa höjer ögonbrynen, vissa håller med och min vän Johan tycker jag är patetisk. Jag förstår om många har fått den där "Han är en fjortis-magnet" känslan, men när ni ser hans senaste video med Ciara så måste ni hålla med, så ni menar annars att om han skulle göra sådär med er så skulle ni kunna hålla masken och inte tycka det är ett dugg tändande?

Take a look
 
Jag dreglar!

Nu måste jag äta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0