Övning ger färdighet

Ja som iaf många söndagar börjar med är att man småäter godiset från gårdagen Innan frukosten, zappar mellan kanalerna och har inte ork att bege sig ut på den där planerade promenaden. Men det är ok tycker jag, på en söndag. Vid fyra tiden var det dags för mig att övningsköra och idag strävade jag efter utveckling! Jag tog steget och begav mig ut i trafiken (vilket jag gjort tidigare men detta var annorlunda) Idag åkte jag ut på The big road", alltså landsvägen mot Vårgårda och Magra och det gick jättebra! Körde även till Willys och Sparköp för vi behövde handla lite grejer. Efteråt blev jag och Alex bjudna på middag av mamma och Börje, hemma hos Börje. Det blev fisk och ris och salladen med löken i fick mina ögon att svida och rinna så fruktansvärt, det var längesen det hände. Men intresseklubben antecknar, efteråt blev det fruktsallad med glass och sen körde jag mig själv hem, hehe.

 
                          
Sitter nu och tittar på den sista Beckfilmen och ska strax gå och lägga mig för jag är jättetrött. Hoppas ni har haft en bra helg, ni också och sov underbart!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0