Söndag, blä!

Hej bloggen!

Jag ska nog försöka skaffa en kalender där det inte finns någon söndag med, för jag tycker verkligen att they suck! Imorse vaknade vi ganska tidigt, eller jag vaknade av att Alex frågade "Vad är det gumman?" för jag drömde nämligen att han tryckte sin arm mot mitt höftben om och om igen fast jag sa till han gång på gång att det gjorde skitont, så jag hade antagligen gnällt på Alex medans jag gnällde i drömmen, haha! Förövrigt så har vi bara ätit frukost och degat. Sen tog tråkmånsen 4 bussen hem, som straff så fick han åka till affären innan och handla mat åt mig, jag är verkligen snäll, haha.


Så när Alex lämnade mig i min ensamhet så fixade jag iordning käket, kände att det var dags då jag började se kycklingvingar flyga runt mitt huvud ;) Det blev iaf som ni ser på bilden lite kycklingklubba, potatissallad, sallad med gurka tomat och fetaost, goa mjuka mackor och även vatten med saft från en halv citron. Till det blev det självklart lite Vänner, sitter aldrig fel. 

Vi tog förvånansvärt nog kort med Alex kamera igår så jag har inte kunnat lägga in dom på datorn så det får bli en annan gång. Maten på Aling-thai var som vanligt delicious, när servitören kom hann han inte ens ge oss menyn förrän vi sa att vi redan vet vad vi skulle ha, tempo tempo haha! Fast vi hann äta i lugn och ro och vi hann även med en lite promenad i stan innan bion. Fredagen den 13e var sjukt bra, ryckte till några gånger och då är den bra! Ett plus var att det var bara jag, Alex och 1 par nedanför oss i hela salongen, så vi hade gott om utrymme på sista raden för fötter, ben, godis, jackor och lite hångel^^ hihi.  

Just nu sitter jag rastlös som aldrig förr men samtidigt sjukt trött, har lite panik över att ha den känslan. Får kanske se om det kommer något bra på tv och kanske ta ett varmt bad, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0