Tillbaka efter en promenad...

med den mysigaste, Sara! Vi cyklade och möttes i Allén och gick en promenad genom stan, blev inte så värst länge för jag insåg redan på vägen dit att det där med vantar inte hade varit en sån dum idé trots allt. Men nu är jag inne i värmen igen!

Imorgon ska jag berätta en överraskning som gjorde mig lyckligare än någonsin igår som jag inte riktigt har velat berätta än! Så försök håll er så hörs vi imorgon igen. 

Som slut på den här dagen så vill jag visa er en jeansjacka jag hittade på Gina Tricots hemsida som jag genast fastnade för och som har ett dunderbra pris, kolla här! Jag har nämligen mina presentkort kvar på sammanlagt 227 kronor och denna kostar 299 så jag behöver bara betala 72 kr själv, hoppas den passar så detta kan slå in!

Nu ska jag lägga mig i varma sängen och titta på det som gör mig riktigt glad, "Vänner". 

Godnattpussar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

jaaag tror jag vet vad överraskningen är ;) :) :) :D

2009-03-19 @ 15:42:08
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0