Tisdag 3/3

Hej alla glada!

En dag med 0 händelser, men det har varit ganska skönt, lite rastlöst kanske men det får man tåla ibland. Om ni inte vet vad en arbetslös kvinna i 19 årsåldern gör på vardagarna då hon inte har speciella planer så ska ni äntligen få svar på detta! Vi börjar med att man blir väckt av sin älskling när han kommer hem på frukost kl 9.00 efter det blir det frukost för mig framför några avsnitt av Vänner. beger mig upp till datorn och kikar om det har hänt något nytt, om inte så bläddrar man bland alla kanaler och kanske väntar på vissa program man brukar följa som t.ex. Våra bästa år (pinsamt, jag vet), Ellen degeneres (blir alltid så glad av hennes program), Animal Planet, MTV eller något annat som kan hjälpa en att få dagen att gå snabbare.

Intressant eller hur? Ni kan ju alltid skicka en lapp och fylla i antingen
Ja [ ]
Nej [ ]
Kanske [ ]

Jag har diskat en massa åt familjen Johansson och även skalat potatis och lagt i en kastrull på spisen som senare ska tillagas inför morgondagen. Dagens middag blir det rester av en lasagne. Senare blir det antagligen lite film och PLUGGA TEORI SARAH! Jag måste verkligen skärpa mig om jag vill ha det där ur världen.

Jag har en massa tankar i huvudet nu för tiden. Nu när man börjar bli vuxen vill man bli Ännu mera vuxen för det är då man kan göra lite hur man vill och när man vill. Det kanske låter lite knäppt för en del som inte känner mig så bra men jag har barnfeber. Om jag hade rätt ekonomi, inte bott hemma och haft ett bra jobb hade jag lätt velat skaffa barn idag! Jag har i många år velat ha barn tidigt i livet för det är nog det jag lever för har jag kommit på. Vart jag än läser, ser eller befinner mig så finns det bebisar, barnkläder, förlossningar, graviditet m.m Jag blir så sugen på att ha allt det där! Men självklart är varken jag eller min partner redo för detta med tanke på hur unga vi är och allt som vi kan missa i livet, men man får väl drömma? Det kanske också är därför jag har en massa tankar om att skaffa en liten chihuahua, något att ta hand om och se fram emot och som jag dessutom har velat ha i många år. Men där ska ju också pengarna finnas och tid för allt arbete och passning, man blir ju lite låst men jag har faktiskt lite rätt när jag säger att det är skillnad på att ha en chihuahua och att ha en typ golden retriver eller en annan stor hund som behöver mer motion, plats m.m Chihuahuan kan man ju ha med sig i väskan vart man än befinner sig, en praktisk hund om inte annat!

Oj, vad jag ska babbla känslor och drömmar. För att inte göra detta inlägget längre än en tjock bok så kan jag skriva några ord som beskriver vad jag vill göra och vad jag behöver.

Jobb
Resa (längtar^^)
Pengar
Flytta hemifrån
Köpa chihuahua
Bli klar med körkortet
Kanske plugga om jag hittar något som klickar
Skaffa barn

Shit, vad vuxen jag ska låta, blir rädd för mig själv. Men jag mår iaf jättebra utan allt det där för jag har en underbar pojkvän, en stöttande familj & vänner och jag börjar ta mer hand om mig själv och min kropp och jag har börjat se livet från den ljusa sidan om man får vara så djup, om man jämför med tiden mellan juni-december typ, fyfan vilken deppig tid. Nu ska jag inte deppa ner er allt för mycket av detta inlägg, jag lovar att jag ska lägga in ett inlägg senare bestående av något roligt :) Ha en bra dag, läsare! Puss!


Jag nattade mitt kusinbarn Theo på julafton, mamma kom in och störde med
lite fotografering (:

Kommentarer
Postat av: nathalie

höhö inte enligt mig(A)ses snart igen?:D

2009-03-03 @ 16:16:33
URL: http://nathaliesofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0