Träningsvääärk!

Jag känner mig som en 89-årig dam med rygg, höft och rumpproblem! Tror inte det beror på simningen för den får jag aldrig träningsvärk av, det måste vara träningen innan! Har iaf svårt att gå och sitter här rastlös och vet inte riktigt om jag ska se på tv, plugga teori eller ta en promenad. Alex kommer hem om fem, tio minuter så när han går tillbaka till jobbet skulle det kanske sitta fint med en promenad (:

Jag har sovit väldigt dåligt inatt, vad jag kan minnas iaf. När jag vaknar, somnar, vaknar, somnar så har jag svårt att veta hur mycket jag egentligen har sovit, om det är mer än vad jag tror eller mindre än vad jag tror. Har legat och vridit och vänt mig och tyckt att det har varit varmt och hitan och ditan. Gick upp med Alex kvart i sex imorse och då låg det snö på marken! Trodde den hade försvunnit för gott, men den ville väl bara säga hej och hejdå för nu har solen tagit hand om den! Gick och la mig efter att Alex gick till jobbet men även då var det svårt att sova, vet inte om det beror på samma saker som inatt eller för att det blev ljusare och ljusare ute. Hade på rix fm och lyssnade på Rix morgon zoo i 1 timma typ sen somnade jag om.

Nu ska jag ställa mig i fönstret och invänta min prins så jag kan äta tillsammans med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0