Vilken dag!

Idag har jag varit aktiv. Vaknade tidigt, tittade lite på top model, åt frukost och sen tränade jag här hemma! Sen fick jag ett ryck att dammsuga hela huset och även piska alla kuddar vi har i soffan och fotöljen, allihop gick väl på 1-1,5 timma och det var ganska jobbigt och resultatet blev 1 blåsa på varje hand, aj. Har även öppnat alla fönster i hela huset och vädrat ordentligt :) Har nu ätit lax och fullkornsris och ska snart börja duscha och hinna med bussen till Magra. Jag och Alex ska till Trollhättan idag och se om han kan hitta lite kläder som han kan köpa av presentkortet han fick av mig. Sen ska jag även passa på att prova jeansjackan!

Ha en fortsatte underbar dag ute i solen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad för överraskning och passade jackan ?^^

2009-03-19 @ 16:48:52
URL: http://nathaliesofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0