090503

Godkväll!

Det blev sent igår, imorse blev det sovmorgon tillsammans med lite kel i sängen. Vi har suttit inne idag och ätit gott och bara haft det riktigt slappit. Det har ju inte varit kanonväder så man har ju inte haft jättedåligt samvete men jag tycker ändå att vi borde ha försökte komma ut lite. Klockan är lite över sju och jag ska strax göra mig iordning för att följa med min kära pojkvän hem, egentligen vill jag att han ska stanna hemma från jobbet imorgon för han har gjort illa ryggen men envis som han är så kan jag inte längre övertyga honom, inte ens sittandes på knä med händerna ihopklistrade.

Johan och Anders är påväg hit tydligen för andra gången idag, får hälsa lite på dom för det gjorde jag inte förut. Lite ofärskämt sådär, men nu måste jag packa lite. Vi hörs imorgon!

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0