090506

En dag som ytterligare inte blev som den skulle ha blivit. Fick ett sms av Karro imorse om att hon inte kan simma idag för hon fick jobbförhinder, så det var bara för mig att äta frukost och slappa som vanligt. Sen kom mamma på att det är idag jag ska lämna in min månadslapp till försäkringskassan så jag fick cykla ner till stan och göra ärenden, äve gå in på skatteverket för att få en a-skattesedel och ge till Liseberg. Kikade in på Gina också som jag inte borde ha gjort för jag blev förtjust i ett och annat, nu skulle det sitta fint med en vinst eller att hitta 1000 kr på marken, ja.

Mamma gör mat till mig nu, har precis duschat och kl 16 ska jag på teorilektion. Sen kommer den efterlängtade stunden som jag velat komma till hela dagen, nämligen ta bussen till älskling och kramas och pussas. Det är nog det jag lever för just nu, det är min bensin för att fungera.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chans enatt vinna presentkort värda 500kr hos mig. Var med och tävla du med! Kram

2009-05-06 @ 17:57:55
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0