090515

Godmorgon säger vi här som sover ut ordentligt!

Har legat och myst i sängen hela morgonen, tittat på Pirates och ska strax gå ner och ta en frukost på verandan. Igårkväll kom vi hem sent, runt ett tiden men det var riktigt kul hos Johan och Anders, som alltid. Det är fint väder så jag sitter och funderar om man kan göra något roligt, hm? Vid sex tiden kommer killarna hit till oss och dricker lite öl, lyssnar på musik och har våra roliga samtal, förhoppningsvis kommer Johanna också =)

Och vet ni vad det är för dag imorgon? Det är lördag och det innebär min första arbetsdag, AAAH nervös som attan! Jajamensan, klockan 15-00 och Johanna ska jobba ungefär samma tid som mig så vi kan åka hem tillsammans, bra va. Samtidigt som jag jobbar så är det fest så nu för första gången kommer jag att många gånger få säga nej till fester och kompisträffar, menmen pengar är pengar och pengar behöver jag.


Vi bjuder på en gammal frukostbild.

Nä, frukost i solen var det.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, vad spännande :) det kommer gå hur bra som helst.

2009-05-15 @ 14:54:12
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag hoppas det :) ni får hälsa på mig <3

2009-05-15 @ 15:27:31
URL: http://hallgrensarah.blogg.sw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0