090518

Ja och så sitter man här! Det är faktiskt väldigt varmt ute, fick lite panik förut för man blev sådär jobbigt svettig under kläderna och ville helst sätta sig i frysen en stund och svalka av. Kom hem för en timme sen ungefär, tog bussen hem från hjärtat mitt som åkte till Stockholm halv fem imorse, istället för att ta bussen ända hem bestämde jag mig för att ta en härlig promenad och samtidigt tog jag en sväng om Hemmakväll där jag stod i en evighet och kunde inte bestämma mig, men det blev Legally Blonde 2 som jag inte sett på länge och hennes chihuahua är så söt^^ och även The break up med Jennifer Aniston, någon som sett den och rekomenderar den?.

Inatt var en riktigt jobbig natt, jag hade såna problem med att sova. Tänkte på jobbet och mycket annat, vred och vände mig i mer än 3 timmar, blev illamående så jag gick runt i rummet lite, drack vatten och t.o.m grät för jag kände sån press från olika håll och tänkte att det kanske var det som behövdes för att kunna slappna av lite. Det tog ett tag men sedan somnade jag, 2 timmar senare ringde klockan 4 då Alex skulle gå upp, men självklart somnade jag om ganska snabbt =)

Just nu har jag dammsugit undervåningen, tagit ut min kisse i trädgården samt borstat henne som blev ett resultat på 2 stora tussar, härligt. Jag har även varit snäll och tömt hennes låda och tvättat hennes matskålar, snälla mig.

Nu, äta och slappa, jag är jättetrött sen natten.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0