090524, dietdag 5

Hejsan hoppsan!

Jag lovade er ett inlägg efter jobbet igår men det blev sent, pratade med mamma tills Alex kom och då gick tiden så fort. Arbetsdagen igår gick iaf jättebra, det var riktigt roligt och jag börjar komma in i det, nästa vecka blir en utmaning då jag har lovat Johanna att byta pass med henne på onsdagen och sen ska jag jobba enligt mitt schema tors, fre och lör! Puh, men det gäller att bita ihop och se på pengarna.

Idag är det min femte dag med dieten och det går riktigt bra, är inte sugen på direkt mycket och jag håller mig bara till chokladdrycken, sallad och frukt. Jag vägde mig imorse innan frukosten och jag har gått ner 2,5 kilo, det var lite oväntat faktiskt och riktigt roligt, nu är man mer motiverad.

Frukost
Chokladdrycken
Jordgubbar
Hallon
Körsbär
Citronvatten

Actimel
Vitamax B-Active, en brustablett jag tar varje dag som är proppfull med b-vitaminer som ska hålla mina blåsor borta
1 algertablett och 2 tabletter för hud, hår och naglar


Vi har slappat hela morgonen framför en dålig skräckfilm som vi hade alldeles för höga förväntningar på, men det är strunt samma, snart kommer mamma och då åker vi ut en timma och övningskör lite och sen följer jag med Alex hem.

Nu ropar Alex på mig, men vi hörs kanske senare eller imorgon.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0